Steunpunt Jeugdhulp
nog niet geregistreerd? - wachtwoord vergeten?

Zoeken | sitemap

Nieuwsbrief | schrijf uit

Lees alles over het
nieuwe registratiesysteem
 

Registreer in BINC

Registreer in Binc-HCA

Werken met clientenfeedback in de jeugdhulp

D. Callens, W. De Meersman  (2013)
Uitgeverij: Acco

Werken met clientenfeedback in de jeugdhulp

Hoewel de meeste voorzieningen het belang inzien van een kwalitatieve tevredenheidsmeting verloopt deze toch niet altijd naar wens. Dieter Callens (thuisbegeleidingsdienst De Mee-ander) en Wederik de Meersman (Steunpunt Jeugdhulp) maken in dit boek op een praktische en verstaanbare manier duidelijk hoe cliëntenfeedback kan bijdragen tot een kwalitatief hulpverleningsaanbod.

Dit draaiboek, dat geschreven is vanuit de praktijk, is een hulpmiddel om hulpverleners en voorzieningen te laten reflecteren over het verzamelen en vertalen van feedback en de meerwaarde hiervan.

<< Terug